Vremuri Tulburi se arata !

 Lumea, se invarte stand pe loc, intr~o miscare statica si totusi alunecoasa.Vremurile tulburi in care traim, scoate ce~i mai rau din oameni. Bunatatea a devenit un moft, libertatea un vis, iar bunastarea o iluzie. Asta este Romania zilelor noastre. Ce mare adevar spunea maestrul Tudor Gheorghe, intr~un cantec,"Au facut copiii nostri dinti". Asa este dragilor si noi suntem cei care am avut grija sa~i crestem, dandu~le libertatea ce noi nu am avut~o, dar nici nu am inteles~o, decat atunci cand a fost prea tarziu. Acum,in ceasul tarziu al disperarii, incercam sa dregem ce ar fi trebuit sa fi facut, acum 30 de ani. Nu este prea tarziu, dar...pentru a putea schimba ceva, NOI trebuie sa ne cunoastem, sa stim cine suntem si ce vrem sa facem.Stiu ca este greu si mai stiu ca multi dintre domniile voastre sunteti dezamagiti, dar credeti~ma cand va spun....Nu cred ca exista om mai dezamagit decat mine, in toata Romania. Lumea se schimba, ideologiile se modifica, totul se transforma, dar ceea ce trebuie sa ramana neschimbata, este dragostea de tara, de neam, de familie si credinta in Dumnezeu !
Eu stiu, stiu ca este greu sa fii cine trebuie sa fii. Stiu ca daca vei incerca, ceilalti vor rade de tine, stiu asta, pentru ca si eu la randu~mi traiesc asemenea experienta, in fiecare zi. Dar ...ROMANE, incearca sa fii OM si restul vine de la sine ! Daca vei incerca sa fii OM, toti cei care te~au batjocorit, vor disparea. Omenia, exista in fiecare dintre noi, doar ca am lasat~o de izbeliste, am ascuns~o atat de adanc in launtrul fiintei noastre, incat nici noi nu o mai gasim(daca nu o cautam). In fiecare zi, aud aceeasi scuza, acelasi raspuns...Nu putem face nimic ! Dragilor, ati incercat sa fiti OAMENI ??
Ati incercat sa va aparati familia?? Si cel mai important... Ati incercat sa aparati pe cineva, doar pentru ca asa este corect si drept ?? NU ..!!! Nu ati incercat, caci daca o faceati, atunci stapanii vostrii, care sunt sclavi ai Ocultei Mondiale, ar tremura de frica si ar sti, ca NOI ROMANII, ne~am TREZIT !!!
De aceea suntem tinuti in bezna, de aceea ne spun mereu sa tinem ochii inchisi, sa nu vorbim, sa nu ne bagam, caci nu e treaba noastra. As vrea pentru o secunda, sa va dau puterea vederii mele, libertatea si fericirea mea ...sa va ofer viziunea mea si planul meu de a repara, vindeca si curata acest neam de tot ce este impotriva lui. As vrea sa vedeti lumea asa cum o vad eu si poate atunci veti intelege ce inseamna sa fii Roman, sa nu te lasi calcat in picioare de cei ce nu merita nici sa~ti treaca prin fata, darmite sa~ti mai vorbeasca. Draga frate, draga sora, dragi nepoti, va conjur sa va treziti la realitate si sa intelegeti ca NIMENI, nu va veni sa va salveze ! Voi va sunteti proprii stapani, voi sunteti motivul pentru care Oculta Mondiala tremura !!! Voi sunteti STAPANII acestei tari !!!
Si doar impreuna putem salva acest neam de la pieire. Eu.... umilul de mine, sunt doar un mesager. Sunt cel care se chinuie sa tina flacara sperantei aprinsa, daca VOI, nu veti intelege ca totul are un sfarsit si un inceput, inseamna ca acest neam este pierdut .
Cu deosebit RESPECT, pentru NEAMUL ROMANILOR,al dumneavostra ,
MOTOCU MARIAN !

Comments

  1. https://www.facebook.com/pg/Raul-Nicolae-Coltor-100700978352325/posts/?ref=page_internal

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Protocoalele de la Toronto(lumea fara voi)