Dece iesim in strada ?

                                                      <Dece ies EU in strada>
Totul se intampla cu o repeziciune, gandita, menita, sa ne faca sa nu mai gandim rational. Parerea mea, sfatul meu este sa nu dam curs provocarilor de tip "REZIST". Dupa cum stiti, totul(in ceea ce~i priveste), a avut un rol decisiv in discreditarea a tot ceea ce inseamna protectia noastra, a neamului Romanesc. Stiu ca multi dintre noi nu~i au la suflet pe Jandarmi si unii chiar au dreptate. Dar va intreb, sau altfel spus, va rog sa va puneti o intrebare..... Dece am iesit in strada, pentru cine si pentru ce. Pentru ca in ceea ce ma priveste, eu am iesit (si ies)in strada sa apar Neamul Romanesc, sa apar TOT ce este Romanesc, sa apar viitorul, ca generatiile viitoare sa nu mai aiba aceasta grija. Deci dragilor, eu am iesit in strada sa apar si familiile Jandarmilor si ale politistiilor, deopotriva cu familiile noastre. De aceea iese in strada un NATONALIST. Eu ies in strada pentru a apara interesul NATIONAL, nu vreun interes obscur. Eu ies in strada pentru a~mi apara neamul, nu politicienii. 

                       EU IES IN STRADA PENTRU DREPTATE, UNITATE si LIBERTATE !!!

 
Daca TU iesi pentru altceva, inseamna ca nu ai inteles ce inseamna Romania, inseamna ca interesul tau  nu este Neamul Romanesc. Inseamna ca TU, esti la fel ca cei impotriva carora NOI ROMANII ne~am ridicat..... Inseamna ca TU, esti un TRADATOR .......la fel ca ceilalti ! 
(Un Oltean Incapatanat)

Comments

Popular posts from this blog

Protocoalele de la Toronto(lumea fara voi)