MANIFEST PENTRU NEAM

                                         APEL CATRE NEAMUL ROMANESC

Am ajuns la concluzia ca noi chiar ne dorim raul, chiar vrem ca tot ce este mai rau sa n~i se intample. Totul pare foarte usor si de nedorit, atunci cand vine totul pe tava. Inconvenientul zilelor noastre, este ca nu mai avem un scop, o directie. Am devenit un fel de nava in deriva, un popor fara popor, o tara fara tara si un neam fara neam. Suntem dati uitarii sau mai bine zis, suntem pusi in fata unei extinctii, datorita tacerii noastre. Am ajuns sa ne dorim NIMIC, sa fim NIMIC si NIMICUL sa ne defineasca existenta. NOI Romanii, noi cei care avem ceea ce altii doar isi doresc, NOI cei care respiram istorie milenara, NOI AM ALES....... Am ales NIMIC, nu pentru ca suntem NIMIC, ci pentru ca AM ALES SA TACEM DIN GURA, cand trebuia sa vorbim ! Noi suntem responsabilii distrugerii Romaniei, deoarece ALEGEM in continuare sa facem NIMIC. Desi suntem un NEAM PUTERNIC, am ales sa fim slabi, comozi, sa nu ne intereseze. Toate acestea se vor rasfrange asupra noastra, asupra prezentului si mai ales, ASUPRA GENERATIILOR VIITOARE. Alegem comoditatea unei MASTI, in detrimentul adevarului,  a vietii. Alegem sa credem minciuna si sa ignoram semnele evidente a ceea ce este drept. Alegem in continuare persoane in functii de conducere, stiind ca acestea, nu intentioneaza sa faca nimic. Alegem HOTI, CURVE si CRIMINALI, sa ne salveze, sa ne scoata din mizeria in care (tot ei)ne~au bagat. Incetati sa mai MURITI in fiecare zi, putin cate putin si incercati sa TRAITI putin cate putin. NOI SUNTEM STAPANII ACESTEI TARI ! Dar asta nu inseamna ca ne apartine !!! Acest pamant nu ne apartine, el apartine generatiilor viitoare(de ROMANI) ! Nu va mai lasati calcati in picioare, mintiti sau ucisi, de strainii nemului !!! Si nu in ultimul rand, ALEGEM SA TRAIM IN PICIOARE, DECAT SA MURIM IN GENUNCHI !!!

                                            ROMANIA, APARTINE ROMANILOR !!!

Comments

Popular posts from this blog

Protocoalele de la Toronto(lumea fara voi)